شروع شمارش معکوس برای اعلام رأی CAS، روزهای حساس برای جودو

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، 26 شهریورماه جلسه رسیدگی به شکایت فدراسیون جودو ایران در مورد تعلیق از سوی فدراسیون جهانی در لوزان سوئیس تشکیل و در پس از هشت ساعت آنالیز، حضور شاهدین، دفاع وکلا و استماع سخنان رؤسای دو فدراسیون، CAS به دو طرف یک ماه برای رسیدن به یک توافق منطقی فرصت داد.

شروع شمارش معکوس برای اعلام رأی CAS، روزهای حساس برای جودو

با نزدیک شدن به زمان سرانجام این مهلت 30 روزه، علاقمندان به ورزش بخصوص جودوکاران در انتظار اعلام موضوع رسمی فدراسیون در مورد کارهای اجرا شده در این مدت می باشند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که حاضر به پاسخگویی در این مورد نشد، با وجود ابتلاء به ویروس کورنا در روزهای گذشته در قرنطینه هم موضوع فوق را به جد پیگیری نموده و با برگزاری جلسات آنلاین در کوشش برای برطرف مشکل جودو می باشد.

اینکه در این مدت چه مذاکراتی بین طرفین اجرا شده و نتیجه جلسات متعدد در وزارت ورزش به کجا خواهد انجامید تعیین نیست، ولی نکته قطعی آنکه در صورت نرسیدن به یک توافق برد- برد، دادگاه حکمیت ورزش دوشنبه 19 اکتبر برابر 28 مهرماه رأی خود را در مورد این پرونده صادر خواهد نمود.

بدون شک جودوکاران برای حضور روی تاتامی مسابقات رسمی سخت بی تابند و امید آنکه دیپلماسی ورزش هرچه است به نفع جوانان با آتیه این رشته المپیکی باشد.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17001

به "شروع شمارش معکوس برای اعلام رأی CAS، روزهای حساس برای جودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شمارش معکوس برای اعلام رأی CAS، روزهای حساس برای جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید