افتتاح سامانه های مدیریت داده در دانشگاه فردوسی

به گزارش مجله آزمون اول، چهار سامانه هوشمند اداری، مدیریتی و اطلاعاتی با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

افتتاح سامانه های مدیریت داده در دانشگاه فردوسی

به گزارش خبرنگار از ، سیدمهرداد رئیس زاده رئیس دفتر پروژه های توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه فردوسی مشهد، گفت: سامانه مدیریت اطلاعات گردشگری دانشگاه، سامانه مدیریت هوشمند زیرساخت های دانشگاه فردوسی، سامانه بیمه تکمیلی و سامانه امور قرارداد ها و مناقصات این دانشگاه سامانه هایی هستند که امروز با حضور وزیر علوم به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: اجرای این طرح ها از جمله سامانه مدیریت هوشمند زیرساخت ها و تاسیسات دانشگاه 2 سال طول کشید، اما جمع آوری داده های آن ها فرایند 10 ساله داشته است و همچنان در حال دریافت و افزودن اطلاعات مختلف به این سامانه ها هستیم.

رئیس دفتر پروژه های توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه فردوسی مشهد سامانه های یاد شده را بومی دانشگاه فردوسی بیان کرد و گفت: همه اطلاعات از جمله حمل و نقل، شبکه های آب، برق، تلفن و پوشش گیاهی و جانوری محیط دانشگاه فردوسی به صورت لایه لایه در این سامانه ها قرار داده شده و می توان با راه اندازی یک نرم افزار موبایلی این داده ها را در اختیار دانشجویان بویژه دانشجویان خارجی قرار داد.

/ز.ق

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4481

به "افتتاح سامانه های مدیریت داده در دانشگاه فردوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سامانه های مدیریت داده در دانشگاه فردوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید