بازیکنان پرسپولیس به کدام طلب اعتراض دارند؟

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از صبح دوشنبه برای لیگ برتر بیستم آغاز شد که علاوه بر شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالله ی و وحید امیری که در اردوی تیم ملی ایران هستند بازیکنان باتجربه نظیر سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه نیز به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود در تمرین حاضر نشدند.

بازیکنان پرسپولیس به کدام طلب اعتراض دارند؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در مصاحبه با خبرنگاران درباره این موضوع گفت: قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه کنند اما این بار هم نکردند. برای چندمین بار است که چنین قول هایی را می دهند اما عمل نمی کنند. اولین تمرین برای شروع فصل جدید اینگونه است. دیروز تسویه نکردند و بچه ها تمرین نیامدند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی به خود حق دادند که در نخستین جلسه تمرینی پیش فصل شرکت نکنند که بیشتر آنها حدود 95 درصد از قراردادهای فصل گذشته خود را دریافت کرده اند.

سرخپوشان بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر همراه با سپاهان، استقلال و شهرخودرو راهی قطر شدند تا ادامه بازی های لیگ قهرمانان 2020 را انجام دهند، عملکرد تحسین برانگیز بازیکنان این تیم باعث صعود سرخ ها به فینال این مسابقات شد. اعضای این تیم پاداش بردهای خود را نیز پس از هر بازی بلافاصله دریافت کردند.

همچنین اعضای این تیم بابت صعود به فینال آسیا نیز پاداش ویژه 100 میلیون تومانی دریافت کردند. پاداشی که برای یحیی و دستیارانش در کادر فنی این تیم 200 میلیون تومان بوده است.

مسائل مدیریتی پرسپولیس و نابسامانی این باشگاه در رتق و فتق امور جاری و بدهی های گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست. مدیرانی نظیر رسول پناه که هر روز وعده پرداخت به برانکو را بابت محرومیت پرسپولیس از حضور در جابجایی لیگ برتر می دهند اما بازیکنان پرسپولیس در حالی هواداران این تیم را نگران از آینده قهرمان چهار فصل متوالی لیگ برتر می کنند که فقط پاداش کامل قهرمانی خود در نوزدهمین دوره لیگ برتر و چند درصد باقیمانده از قراردادهای فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند.

البته باشگاه پرسپولیس قسط اول قراردادهای اعضای این تیم را در فصل پیش رو نیز پرداخت نکرده است که تقریباً بیشتر تیم های لیگ رجحان نیز شرایط مشابه دارند.

به نظر می رسد خواسته تعدادی از بازیکنان مبنی بر تغییر رقم قرارداد آنها تبدیل به یکی از اهرم های فشار آنها در این برهه زمانی شده است.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17118

به "بازیکنان پرسپولیس به کدام طلب اعتراض دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس به کدام طلب اعتراض دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید