بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم، کوشش برای جبران نتایج گذشته

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری قبل از بازی دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان عصر امروز برگزار گردید و محمدسعید اخباری سرمربی ماشین سازی تبریز جوابگوی سوالات خبرنگاران شد.

بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم، کوشش برای جبران نتایج گذشته

اخباری در مورد بازی تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا هدف ما کسب سه امتیاز است و برای پیروزی در مقابل نفت برنامه های مختلفی داریم.

وی با اشاره به اهمیت ملاقات تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان اضافه نمود: آنها تیم خوبی هستند و ما نیز تمرینات خوبی را در هفته گذشته برگزار و بازی های تیم نفت مسجد سلیمان را بررسی کردیم.

اخباری با بیان اینکه امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوبی باشیم، ادامه داد: بازیکنان ماشین سازی میل به پیشرفت دارند و می خواهیم نتایج گذشته را جبران کنیم.

وی سپس گفت: با توجه به اینکه شرایط تیم ما حساس بوده و در انتهای جدول هستیم، باید از این شرایط جدا شویم، بدون شک با کوشش بازیکنان و کادرفنی به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم.

وی گفت: هر مربی دوست دارد تیمش برنده گردد چه در خانه و چه در خارج از خانه و ما فردا برای پیروزی به مصاف حریف می رویم تا بتوانیم شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

لازم به ذکر است سیدمجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان نیز قرار بود در این نشست خبری شرکت نموده و جوابگوی سوالات خبرنگاران باشد ولی وی در این نشست خبری شرکت نکرد.

ملاقات تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا پنج شنبه از ساعت 15 برگزار می گردد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که با تغییرات عدیده نسبت به فصل گذشته پای به رقابت های لیگ برتر گذاشته است، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با 2 امتیاز از هفت بازی در رده آخر جدول رده بندی قرار گرفته است.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19989

به "بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم، کوشش برای جبران نتایج گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم، کوشش برای جبران نتایج گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید