برف و بوران در جاده های سرخس، امدادرسانی به 2 خودرو گرفتار در برف

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس از آماده باش کلیه عوامل امدادی و پرسنل شعبه سرخس در پی بارش های شدید برف و کولاک در شهرستان سرخس اطلاع داد.

برف و بوران در جاده های سرخس، امدادرسانی به 2 خودرو گرفتار در برف

محمد رضائی گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در محور سرخس به مشهد خصوصا در بخش مرزداران کلیه پرسنل امدادی و نجات گران شعبه جهت امدادرسانی های احتمالی در حالت آمادباش کامل هستند.

وی اظهار کرد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در محور چشمه شور سرخس یک تیم عملیاتی به همراه خودرو آمبولانس جهت امداد رسانی به افراد گرفتار شده در 2 خودرو سواری پژوپارس و پراید اعزام شدند.

رضائی ادامه داد: افراد گرفتار شده 5 نفر بودند که یکی از آنها یک خانم باردار به همراه یک کودک 3 ساله است و خوشبختانه کار امدادرسانی انجام شد و حال عمومی تمامی افراد از جمله خانم باردار خوب است.

بنا بر گزارش جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس وی همچنین از وقوع تصادف در حدفاصل نوبنیاد و گنبدلی اطلاع داد و گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک حد فاصل نوبنیاد و گنبدلی سواری پراید با پژو 405 برخورد کرد که خوشبختانه این برخورد خسارت جانی نداشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس اضافه کرد: با توجه به اینکه گلگیر پژو 405 بر اثر ضربه وارده لاستیک عقب سمت چپ راقفل کرده بود توسط عوامل امدادی پایگاه جاده ای با تجهیزات مربوطه رهاسازی و اقدامات لازم انجام شد

رضایی یادآور شد به منظور خدمت رسانی به همشهریان، یک تیم امدادی با خودروهای آمبولانس و ست نجات در گنبدلی مستقر هستند یک تیم با خودرو یاری دار در بخش مرزداران و 2 تیم امدادی دیگر با خودرو آمبولانس و مزدا با تجهیزات کامل در مرکز اداری مستقر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: از همشهریان عزیز خواهش می کنیم از رفت وآمدهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و... در خودروی خود داشته باشند.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21181

به "برف و بوران در جاده های سرخس، امدادرسانی به 2 خودرو گرفتار در برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و بوران در جاده های سرخس، امدادرسانی به 2 خودرو گرفتار در برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید