تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی دادستان کل ایالت نیویورک اظهار داشت تحقیقات در مورد تخلفات اقتصادی سازمان ترامپ که پیشتر ماهیت مدنی داشت، ماهیت کیفری یافته و از همکاری در این خصوص با تحقیقات دادستانی منطقه منهتن اطلاع داد.

تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی دادستانی کل نیویورک اعلام نمود تحقیقات دادستان کل این ایالت درباره سازمان ترامپ، متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا ماهیت کیفری پیدا نموده است.

فابین لوی سخنگوی لتیشیا جیمز دادستان کل نیویورک این مسئله را در ایمیلی که برای نشریه آمریکایی پالتیکو فرستاد، تایید و اعلام نمود: تحقیقات دیگر فقط ماهیت مدنی ندارد، ما در حال حاضر به طور فعال همراه با دادستان منطقه منهتن در حال تحقیق در مورد سازمان ترامپ در ظرفیت کیفری هستیم. در حال حاضر هیچ اظهارنظری دیگری در این خصوص نمی کنیم.

سازمان ترامپ، یک شرکت عظیم خوشه ای متشکل از صدها شرکت مرتبط با دونالد ترامپ و یا نزدیکان وی است که تعداد زیادی هتل، شرکت املاک و مستغلات و زمین های گلف را دربرمی گیرد.

دفتر جیمز در حال اجرا تحقیقاتی گسترده در مورد رئیس جمهور سابق آمریکا و خانواده او به دلیل اعلام نادرست ارزش دارایی ها و املاک برای دریافت مزایای اقتصادیاتی است. در ماه فوریه دیوان عالی آمریکا زمینه را فراهم کرد تا دادستان منهتن بتواند اظهارنامه اقتصادیاتی هشت ساله ترامپ و سوابق اقتصادی او را به عنوان بخشی از تحقیقات کیفری در زمینه کلاهبرداری اقتصادیاتی، بیمه ای و بانکی فراهم کند.

به نوشته پالتیکو، به نظر می رسد تحول جدید به لحاظ قانونی ترامپ را که حالا با تحقیقات کیفری جداگانه از سوی دادستان های نیویورک روبرو است، در الزام بیشتری برای پاسخگویی قرار دهد.

تحقیقات دادستان کل نیویورک از سال 2019 بعد از آن شروع شد که مایکل کوهن وکیل و کارچاق کن سابق ترامپ در یک جلسه استماع کنگره گفت که ترامپ ارزش دارایی ها را به بانک ها برای دریافت وام های بهتر و مزایای بیمه، بیشتر اعلام نموده و در عین حال برای فرار اقتصادیاتی آن ها را در اظهارنامه های اقتصادیاتی کمتر از میزان واقعی بیان نموده است.

دادستانی منهتن هم در مورد اتهاماتی که از سوی کوهن علیه ترامپ مبنی بر کلاهبرداری در ارتباط با شرکت های بیمه ای مطرح شده تحقیق می نماید.

این در حالی است که دونالد ترامپ مدعی است هیچ تخلفی از سوی وی و شرکت های تحت مالکیتش صورت نگرفته است.

پیشتر بازرسان وزارت دادگستری آمریکا به سه کارتن سند و یک لپ تاپ از سازمان ترامپ دست یافتند. این اسناد و مدارک که با مجوز دفتر دادستانی منطقه منهتن ضبط شدند به عروس سابق آلن ویسلبرگ رئیس بخش اقتصادی سازمان ترامپ تعلق داشتند.

جنیفر ویسلبرگ درباره همکاری با دادستانی منهتن برای دستیابی به این اسناد به روزنامه واشنگتن پست گفت: اطلاعات من درباره این اسناد می تواند جریان های اقتصادی مستقیم بانک ها و افراد مختلف را به سازمان ترامپ مرتبط کند.

ص

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25229

به "تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید