تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند

به گزارش مجله آزمون اول، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا به 306 رای الکترال و دونالد ترامپ به 232 رای الکترال می رسد. برای کسب ریاست جمهوری و ورود به کاخ سفید، کسب 270 رای الکترال از مجموع 538 رای موجود ضرورت دارد.

تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند

براساس گزارش سی ان ان، تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی اکنون نتایج انتخابات ریاست جمهوری خودشان را تایید نموده اند و فرایند کالج الکترال به پیش می رود و نشست برگزینندگان دوشنبه برگزار می گردد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، ویرجینیای غربی آخرین ایالتی در آمریکا شد که چهارشنبه نتایج ریاست جمهوری خود را تایید نموده و رسما خاطرنشان کرد پنج رای الکترال این ایالت به دونالد ترامپ تعلق می گیرد.

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا به 306 رای الکترال و دونالد ترامپ به 232 رای الکترال می رسد. برای کسب ریاست جمهوری و ورود به کاخ سفید، کسب 270 رای الکترال از مجموع 538 رای موجود ضرورت دارد.

تاییدیه های ایالت ها در شرایطی منتشر می گردد که ترامپ بدون ارائه سند و مدرکی، ادعای تقلب در انتخابات را مطرح نموده و تردیدهایی را درباره نتایج رقابت ریاست جمهوری ایجاد می نماید. از زمان انتخابات نوامبر ده ها شکایتی که نتایج را به چالش می کشیدند، در سطوح ایالتی و فدرالی در سراسر ایالات متحده رد شده اند.

هر ایالت فرایندهای متفاوتی برای تایید نتایج دارد و بعضی ایالت ها معین برگزینندگان ریاست جمهوری را جدا از نتایج انتخابات ایالتی و محلی تایید می نمایند.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19344

به "تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید