تکذیب اخذ تعهد برای واکسیناسیون کرونا، دومین محموله واکسن روسی آماده ارسال به ایران

به گزارش مجله آزمون اول، به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت فردا دومین محموله واکسن اسپوتنیک وی چند روز زودتر از وعده داده شده از سوی طرف روسی، به کشور وارد می گردد.

تکذیب اخذ تعهد برای واکسیناسیون کرونا، دومین محموله واکسن روسی آماده ارسال به ایران

دکتر کیانوش جهانپور در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فردا دومین محموله واکسن اسپوتنیک وی چند روز زودتر از وعده داده شده از سوی طرف روسی، به کشور وارد می گردد اضافه نمود: این محموله بالغ بر 200 هزار دوز خواهد بود که برای 100 هزار نفر استفاده خواهد شد. این محموله طی روزهای آینده برای سایر همکاران خط مقدم جبهه درمان کرونا استفاده می گردد.

جهانپور ادامه داد: این فرایند تقریباً هر 10 روز یکبار و طبق تقویم تفاهم شده با شرکت گامالیا روسیه ادامه خواهد داشت و به تدریج محموله های عظیم تر به کشور وارد می شوند تا به این ترتیب دو میلیون دوز تفاهم شده به کشور وارد گردد.

جهانپور اضافه نمود: همزمان با فرایند واردات، فراوری مشترک واکسن اسپوتنیک وی طی هفته های آینده در کشور شروع خواهد شد. این ترتیب این واکسن در کشور فراوری می گردد و علاوه بر تأمین بخشی از احتیاج داخل کشور، امکان تحویل آن به متقاضیان دیگر کشورها نیز وجود خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره بعضی مباحث مطرح شده مبنی بر اخذ تعهد از افراد متقاضی واکسن کرونا گفت: این چنین نیست و از کسی تعهدی گرفته نمی گردد. البته واکسیناسیون کرونا فعلاً اجباری نیست و تزریق آن داوطلبانه است.

لازم به ذکر است پیش از این روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام نموده بود که این محموله واکسن اسپوتنیک وی امروز وارد کشور می گردد اما طبق اعلام دکتر کیانوش جهانپور ، رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو، دومین محموله واکسن های روسی فردا به ایران وارد می گردد.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21707

به "تکذیب اخذ تعهد برای واکسیناسیون کرونا، دومین محموله واکسن روسی آماده ارسال به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب اخذ تعهد برای واکسیناسیون کرونا، دومین محموله واکسن روسی آماده ارسال به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید