تکلیف لیگ برتر فوتسال را تعیین کنید، شاید تصمیم دیگری بگیریم

به گزارش مجله آزمون اول، محمد حسین عراقی زاده عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص عدم آغاز لیگ برتر فوتسال گفت: طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ فوتسال، ما تمرینات خود را از اواسط شهریور ماه آغاز کردیم و در حال حاضر نزدیک به دو ماه است که فقط تمرین می کنیم. این بلاتکلیفی ضربات زیادی به پیکره تیم ما وارد کرده و باعث تمرین زدگی، آسیب دیدگی و نیز ایجاد هزینه های زیاد شده است.

تکلیف لیگ برتر فوتسال را تعیین کنید، شاید تصمیم دیگری بگیریم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند شرح داد: وقتی تیم مدام فقط تمرین کند و بازی محبت آمیز انجام بدهد، از حوصله همه خارج می شود. تا الان وحید شمسایی سرمربی تیم و همکارانش و با تعامل بازیکنان فرایند خوبی را طی کرده اند ولی اگر سازمان لیگ نتواند تکلیف ما را معین کند مجبور به دریافت تصمیمات دیگر خواهیم بود.

عراقی زاده افزود: در رشته فوتسال در کشورهای اروپایی مثل پرتغال شاهد آغاز مسابقات هستیم. برزیل، اسپانیا و حتی کشورهای همسایه همچون عراق، امارات و یا چین در آسیا برنامه ای منظم برای فوتسال دارند.

قائم مقام گیتی پسند گفت: در ایران و در همین شرایط شاهد برگزاری لیگ فوتبال و یا در سالن مسابقات بسکتبال، هندبال و والیبال به صورت مجتمع هستیم و حتی کشتی نیز که درگیری شدیدی از لحاظ تماس بدنی دارد برگزار گشت ولی نمی دانم چرا از فوتسال خبری نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند یادآور شد: ما با دستورالعمل های سازمان لیگ که حدود دو ماه پیش ارسال شد استارت سه تیم پایه خود را نیز زده ایم و اگر تا هفته آینده بلاتکلیف باشیم می بایست تمرینات آنها را نیز تعطیل کنیم و حدود 100 بازیکن و کادر از ورزش دور خواهند شد.

عراقی زاده تاکید کرد: با توجه به هزینه های بالا از لحاظ اجاره خوابگاه و تغذیه و اجاره سالن و سایر هزینه ها ما نیز بودجه معینی داریم و برایمان هزینه کردن فقط برای تمرین قابل توجیه نیست و از طرفی باید جوابگوی هیئت مدیره باشیم. اگر هزینه هایمان مازاد بر بودجه مصوب هیئت مدیره باشد قطعاً در بلاتکلیفی مجبور به تصمیمات دیگری خواهیم بود.

وی در سرانجام گفت: الان زمان زیادی است که داوران، مربیان و بازیکنان زیادی که فقط امرار معاش آنها فوتسال است تعطیل هستند و این فرایند باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها خواهد شد. به همین خاطر از مسئولان فدراسیون درخواست معین تکلیف داریم چون این شرایط کرونا احتمالاً همچنان ادامه داشته باشد. سازمان لیگ در این شرایط و با لحاظ کردن پروتکل ها حتی به صورت مجتمع استارت لیگ را بزند تا همه از بلاتکلیفی خارج شوند.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18204

به "تکلیف لیگ برتر فوتسال را تعیین کنید، شاید تصمیم دیگری بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف لیگ برتر فوتسال را تعیین کنید، شاید تصمیم دیگری بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید