حمله به وزیر ارتباطات و ماجرای مرخصی یک روزه ، اینترنت را دیر قطع کردی آشوب شدت گرفت

به گزارش مجله آزمون اول، خبرگزاری تسنیم با این استدلال که وزیر ارتباط با یک روز تاخیر اقدام به مسدود کردن شبکه اینترنت نموده است نتیجه گرفته که این کار یکی از اصلی ترین علل ایجاد آشوب های اخیر بود.

حمله به وزیر ارتباطات و ماجرای مرخصی یک روزه ، اینترنت را دیر قطع کردی آشوب شدت گرفت

به گزارش خبرنگاران، تسنیم در یاداشتی با عنوان وزیری که اینترنت آشوبگران را باز گذاشت نوشت: همزمان با افزایش انتشار کمپین های مختلف برای دعوت به تجمع های اعتراضی یک روز پس از سهمیه بندی بنزین، شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور به وزارت ارتباطات دستور می دهد تا فقط برای چند ساعت و آن هم به صورت نقطه ای یعنی در چند محدوده معین، اقدام به محدود کردن اینترنت کند ولی وزیر ارتباطات دقیقا در همین زمان به مرخصی می رود و حدود 24 ساعت از اجرای این دستور شورای امنیت کشور سر باز می زند. حتی او در این زمان مرخصی نابهنگام به تماس بعضی مقامات نیز پاسخ نمی دهد و در برهه ای حساس دستور مافوق خود را اجرا نمی کند! در نهایت اینترنت با یک روز تاخیر یعنی شنبه شب (25 آبان) و بعد از سازماندهی کامل آشوب ها و وارد شدن کشور در یک بحران امنیتی قطع می گردد؛ اتفاقی که می توانست در صورت ورود به موقع و تنها چند ساعت قطعی اینترنت هرگز تا این وسعت رخ ندهد و کشور را وارد یک بحران امنیتی نکند.

در ادامه این یادداشت آمده است: نتیجه اینکه عدم اقدام به هنگام وزارت ارتباطات، یکی از اصلی ترین علل ایجاد آشوب های اخیر است که منجر به هزاران میلیارد خسارت اقتصادی و جانی به کشور شد؛ خسارت هایی که بخشی از آن به کسب و کارهای مجازی و همچنین اقدامات مبتنی بر اینترنت به کشور و مردم وارد شده است.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4742

به "حمله به وزیر ارتباطات و ماجرای مرخصی یک روزه ، اینترنت را دیر قطع کردی آشوب شدت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به وزیر ارتباطات و ماجرای مرخصی یک روزه ، اینترنت را دیر قطع کردی آشوب شدت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید