رایزنی برای برقراری پروازهای قشم و عسلویه

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا)- مدیرکل فرودگاه های استان فارس از برقراری پرواز شیراز-کرمانشاه خبر می دهد و می گوید برای برقراری پروازهای قشم و عسلویه از شیراز رایزنی شده است.

رایزنی برای برقراری پروازهای قشم و عسلویه

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا کریم آقایی، مدیرکل فرودگاه های استان فارس از برقراری پروازهای کرمانشاه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: این پرواز پیش از این وجود داشت، اما از یک سال پیش متوقف شده بود. اکنون با توجه به تقاضای موجود در بازار، در رایزنی با شرکت آسمان قرار بر آن شد که پرواز شیراز-کرمانشاه مجددا برقرار شود.

وی با بیان اینکه این پرواز با استفاده از هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود، اضافه کرد: این پروازها طبق برنامه اعلام شده از هفدهم خرداد ماه در روزهای دوشنبه با ساعت خروج 16 و ورود19:20 و جمعه با ساعت خروج 06:30و ورود09:50 انجام می شود.

کریم آقایی همچنین از رایزنی با همین شرکت هواپیمایی برای برقراری پروازهای قشم و عسلویه خبر داد و گفت: این پروازها نیز در آینده نزدیک برقرار خواهند شد.

وی ادامه داد: در صورت فروکش کردن کرونا، گسترش پروازهای گردشگری به کشور ترکیه و همچنین برقراری پروازهای عتبات عالیات نیز در دستور کار است.

گفتنی است فرودگاه شهید دستغیب شیراز اکنون به مقاصد بین المللی استانبول، مسقط، کویت، دوبی و دوحه و همچنین 21 مقصد داخلی پرواز دارد و بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سومین فرودگاه پرتردد این شرکت و چهارمین فرودگاه پرتردد کل کشور است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 26034

به "رایزنی برای برقراری پروازهای قشم و عسلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای برقراری پروازهای قشم و عسلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید