شهرداری بجنورد، بخشی از اعتبارات نوروزی را صرف مقابله با کرونا کند

به گزارش مجله آزمون اول، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: از شهرداری مرکز استان انتظار می رود بخشی از اعتبارات ستاد نوروزی را به مقابله با ویروس کرونا و پاکسازی شهر از آلودگی آن اختصاص دهد.

شهرداری بجنورد، بخشی از اعتبارات نوروزی را صرف مقابله با کرونا کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدمحسن موسوی اظهار کرد: شهرداری باید ستاد پیشگیری و مقابه با کرونا را در این نهاد تشکیل دهد تا کارها در این عرصه به بهترین نحو مدیریت گردد.

وی با تاکید بر این که حفظ سلامت شهروندان در اولویت است، اضافه نمود: با توجه به ظرفیت های محدود استان نسبت به سایر استان ها، باید کنترل بیشتری بر روی کرونا داشته باشیم، ما در مجاورت استان های پرخطر خراسان رضوی و استان های شمالی هستیم بنابر این احتیاج است برای مهار کرونا کوشش بیشتری انجام گردد.

وی اضافه نمود: باید مشابه اقدام شهرداری مشهد، شهرداری بجنورد هم نسبت به توزیع اقلام بهداشتی در شهر اقدام کند و تمهیداتی بیندیشد که دسترسی شهروندان به این اقلام آسان تر و بیشتر گردد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: احتیاج است تا بودجه اختصاصی در زمینه مبارزه با کرونا لحاظ گردد.

موسوی با اشاره به انتقاد شهروندان از حضور زباله گردها در سطح شهر گفت: زباله گردها در شهر ساماندهی نشده اند و مشکل، مدیریت نشده است، شهرداری می تواند نسبت به توزیع اقلام بهداشتی به این افراد اقدام و مشکل را تاحدی کنترل کند.

وی با تاکید بر حساسیت و لزوم ضدعفونی کردن ناوگان حمل ونقل عمومی گفت: بجنورد، از شهرهایی است که در آن، شمار تاکسی ها زیاد است بنابراین توجه به بهداشت این ناوگان لازم است و بعضا انتقادهایی از طرف مردم در این زمینه منعکس شده است.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا شمار افراد مشکوک به بیماری کرونا در حاشیه های شهر بیشتر است؟ گفت: بر اساس گزارش ها، این گفته صحت دارد و البته بهره مندی ساکنان این مناطق از بهداشت کمتر است و طبیعتا نگرانی از شیوع کرونا نیز در حاشیه ها بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد اعلام کرد: حاشیه های شهر، احتیاج بیشتری به اقدامات ضربتی برای مقابله با کرونا دارند.

یک سوم از جمعیت بجنورد در حاشیه ها زندگی می کننند.

شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.

از 45 بیمار شناسایی شده مبتلا به کرونا در استان خراسان شمالی 22 نفر مربوط به شهرستان بجنورد است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8109

به "شهرداری بجنورد، بخشی از اعتبارات نوروزی را صرف مقابله با کرونا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری بجنورد، بخشی از اعتبارات نوروزی را صرف مقابله با کرونا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید