مرغداری های متخلف گرفتار قانون شدند

به گزارش مجله آزمون اول، معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان از تشکیل پرونده تخلف 57 میلیارد ریالی برای سه واحد پرورش مرغ زنده در استان گلستان اطلاع داد .

مرغداری های متخلف گرفتار قانون شدند

به گزارش خبرنگار از ، علی اصغر اصغری معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: بر اساس گزارش واصله از سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر عدم همکاری سه واحد پرورش مرغ زنده در اخذ مجوز از دامپزشکی برای ارسال محموله های مرغ پرورش داده شده به کشتارگاه های مجاز در داخل استان موضوع مورد آنالیز بازرسین این سازمان نهاده شد.

اصغری اضافه کرد: نظر به بخشنامه های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور مبنی بر ممانعت از نگهداری گله های مرغ زنده توسط واحد های پرورش مرغ، بیش از 7 هفته و بر اساس ارزیابی کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی در ستاد سازمان صمت استان ، پرونده این واحدها به استناد قوانین تعزیرات مبنی بر احتکار محموله های گوشت مرغ برای سوء استفاده از شرایط کمبود در زمانی که ضرورت عرضه آن از سوی دولت اطلاع رسانی شده بود تشکیل شد.

او گفت: این پرونده به ارزش 57 میلیارد ریال از سوی کارشناسان سازمان صمت استان تنظیم و پس از ثبت در سامانه سیمبا برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

م

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 24394

به "مرغداری های متخلف گرفتار قانون شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغداری های متخلف گرفتار قانون شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید