هدفگذاری جابه جایی 100 میلیون تن بار در سال به وسیله ریل

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی از برنامه های این وزارتخانه جهت شتاب در توسعه ناوگان و زیرساخت های ریلی در سال 1400 اطلاع داد و اظهار کرد که سال جاری چشمه های بار به وسیله راه آهن بیش از گذشته به شبکه ریلی سراسری متصل خواهند شد.

هدفگذاری جابه جایی 100 میلیون تن بار در سال به وسیله ریل

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به تشریح برنامه های این وزارتخانه در حوزه حمل ونقل ریلی در سال 1400 پرداخت و اظهار کرد: اکنون حوزه ریلی در کشور در راستا تحول و دگرگونی قرار گرفته و استقبال از سرمایه گذاری در این حوزه روز افزون شده است و ما این راستا را در سال 1400 ادامه خواهیم داد.

وی گفت: هم اکنون تقاضاهایی داریم مبنی بر اینکه شرکت های ریلی جدید مایلند در حوزه حمل و نقل ریلی بیایند و در این عرصه فعال شوند که این تقاضا از 20 هزار واگن دارد تجاوز می نماید.

اسلامی توضیح داد: برنامه ما این است که در سال جدید توسعه ناوگان و توسعه زیرساخت های ریلی همچنان پرشتاب ادامه پیدا نمایند و چشمه های بار به وسیله راه آهن بیش از گذشته به شبکه ریلی سراسری متصل شوند.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: ما خیلی زودتر از تصوراتی که در گذشته بود، حجم باری را که با راه آهن جابه جا می گردد، به 100 میلیون تن در سال خواهیم رساند.

وی اظهار داشت: یکی از ضرورت ها و اهداف ما در سال جدید، اتصال راه آهن به چشمه های بار خواهد بود تا هم بتوانیم ایمنی و ارزانی و هم سهل الوصول بودن حمل ونقل را در راه آهن که لازمه آن گسترش حمل ونقل ریلی است، بیش از بیش فراهم کنیم.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23336

به "هدفگذاری جابه جایی 100 میلیون تن بار در سال به وسیله ریل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفگذاری جابه جایی 100 میلیون تن بار در سال به وسیله ریل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید