پاشایی: اهداف پیکان در جام حذفی و لیگ تفاوت دارد، بازی مقابل ذخیره های استقلال سخت تر است

به گزارش مجله آزمون اول، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان می گوید که این تیم در جام حذفی مقابل استقلال بازنده شد، اما اهداف این تیم در جام حذفی و لیگ برتر متفاوت است.

پاشایی: اهداف پیکان در جام حذفی و لیگ تفاوت دارد، بازی مقابل ذخیره های استقلال سخت تر است

به گزارش خبرنگاران، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از ملاقات این تیم مقابل استقلال گفت: استقلال تیمی عظیم و باشخصیت است و در بهترین شرایطش در لیگ این فصل واقع شده است. از نظر آرمانی آنها تیمی خوب هستند و ما هم نشان دادیم یک تیم خوب و با کیفیت هستیم. در این تعطیلات هم روی نقاط ضعف و قوت مان کار کردیم و امیدوار هستیم با یک کار تیمی، به نتیجه برسیم. ما جوانان خوبی هم در تیم مان داریم.

وی درباره اینکه پیکان در جام حذفی مقابل استقلال مغلوب شد و شرایط این تیم برای بازی با فردا چگونه است و آیا از داور مسابقه هم نگرانی دارند یا نه، گفت: ملاقات ما در جام حذفی قطعاً با بازی فردا تفاوت دارد. اهداف ما در لیگ متفاوت از جام حذفی است و به بازی جام حذفی به چشم یک ملاقات تدارکاتی خوب نگاه کردیم. در خصوص داوری هم معتقد هستیم که همه چیز گذشته است. ما در بازی های گذشته از ناحیه داوری ضرر کردیم، اما نگاه مان به آینده است و اینکه تیم داوری فردا کمترین اشتباه را داشته باشد و قضاوت خوبی را ببینیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه استقلال چند بازیکن کرونایی داشته است و به همین دلیل شاید با ترکیب اصلی خود مقابل پیکان قرار نگیرد، گفت: فلسفه استقلال و پرسپولیس، این است که بهترین بازیکنان و مجموعه را داشته باشند. اینطور نیست که آنها یکی دو بازیکن خوب داشته باشند. اتفاقاً بازی مقابل بازیکنان ذخیره آنها سخت تر است، چون انگیزه آنها چند برابر خواهد بود. با این حال اینکه چند بازیکن کرونایی و غایب بودند، تأثیر چندانی در این تیم ها نخواهد داشت.

پاشایی درباره غایبان پیکان برای ملاقات مقابل استقلال گفت: در تمرینات یکی دو بازیکن ما مصدوم شدند که شرایط شان تا فردا تعیین می گردد. محمد ابراهیمی را هم قطعاً نخواهیم داشت، اما خوشبختانه محرومی برای بازی فردا نداریم.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23718

به "پاشایی: اهداف پیکان در جام حذفی و لیگ تفاوت دارد، بازی مقابل ذخیره های استقلال سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: اهداف پیکان در جام حذفی و لیگ تفاوت دارد، بازی مقابل ذخیره های استقلال سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید