3 مدیر ارشد اجرایی سامسونگ به زندان افتادند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دادگاهی در کره جنوبی سه مدیر ارشد اجرایی شرکت سامسونگ را به دلیل نقش شان در یک کلاهبرداری از جمله مدفون کردن رایانه ها زیر کف کارخانه های زیر مجموعه این شرکت به زندان محکوم کرد.

3 مدیر ارشد اجرایی سامسونگ به زندان افتادند

پس از آنکه سازمان ناظر اقتصادی کره جنوبی در سال 2015 بیان کرد ارزش شرکت سامسونگ بیولوژیکز به 4.5 هزار میلیارد ون (3.82 میلیارد دلار) رسیده، مقامات دادگستری این کشور تحقیق درباره کلاهبرداری احتاقتصادی در این شرکت را شروع کردند.

این یکی از بزرگترین رسوایی های قانونی سامسونگ به حساب می آید. پیش از این جی لی رئیس این شرکت نیز در پرونده ای جداگانه به دلیل شراکت در فساد اقتصادی همراه پارک گئون هی (رییس جمهور سابق کره جنوبی) محاکمه شد.

سو بیونگ سوک قاضی پرونده رسوایی جدید سوانیگ در این باره گفت: گستاخی متهمان این اعمال مجرمانه فراتر از قوه تصور مردم است. بیشتر مردم کره جنوبی می خواهند سامسونگ به یک شرکت تراز اول تجاری در سطح دنیا تبدیل گردد که به اقتصاد کشور یاری می نماید. اما اگر قرار باشد رشد سامسونگ براساس بی قانونی شکل بگیرد، هیچ کس آن را تشویق نمی نماید.

او متهمان را به 2 سال زندان محکوم کرد.

دادستانان این پرونده مدیران ارشد اجرایی سامسونگ را متهم کردند هنگام تحقیقات درباره نقض قوانین حسابداری در زیرمجموعه دارویی زیستی سامسونگ، به کارمندان دستور داده اند تا اسناد داخلی را نابود و مخفی نمایند. به گفته مقامات به دستور مدیران ارشد اجرایی شرکت حدود 24 رایانه و لپ تاپ و همچنین سرورهای رایانه در فضایی زیر کف کارخانه های سامسونگ بیولوژیکز دفن شدند.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4653

به "3 مدیر ارشد اجرایی سامسونگ به زندان افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مدیر ارشد اجرایی سامسونگ به زندان افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید