هزینه سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ در هر کیلوگرم 1000ریال است

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزینه تمام شده توزیع گوشت مرغ به وسیله سامانه رصد هوشمند برای مصرف کننده فقط هزار ریال در هر کیلوگرم است.

هزینه سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ در هر کیلوگرم 1000ریال است

علی غفوری مقدم در پاسخ به مطالب انتقادی بعضی رسانه ها مبنی بر اینکه راه اندازی سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ برای مردم هزینه ایجاد نموده است، اظهار کرد : این طرح، ملی است و به وسیله شرکت پست اجرا می گردد و فرایند توزیع مرغ از کشتارگاه تا شبکه توزیع را رصد می نماید.

وی اضافه نمود: 80 روز از راه اندازی سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ در خراسان رضوی می گذرد و اکنون مرحله سوم آن در حال اجراست و قرار است برای جلب همکاری بیشتر کشتارگاه ها و شرکت تعاونی کشتارکن ها، این موضوع طی روزهای آینده در استان دنبال گردد تا این سامانه به طور کامل به اجرا برسد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اجرای سامانه رصد هوشمند توزیع گوشت مرغ برای شرکت پست هزینه هایی در پی داشته است و نیروهای انسانی این شرکت به صورت شبانه روزی در کشتارگاه ها مستقر هستند و تجهیزاتی را مورد استفاده قرار می دهند که همه اینها هزینه بر است.

غفوری مقدم اضافه نمود: ستاد تنظیم بازار کشور بر اجرای کامل سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ تاکید دارد و باید هزینه های این طرح تامین گردد که بر اساس مصوبات این ستاد، اجرای این سامانه و تفاهمنامه مربوطه با کشتارکن ها و کشتارگاه ها، فقط هزار ریال به هر کیلوگرم گوشت مرغ در قیمت برای مصرف کننده اضافه می نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، بر اساس گزارش های ارائه شده به کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی، از خرداد ماه سال جاری تا به امروز اداره کل پست با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان 13 کشتارگاه مرغ را رصد نموده است که طی 80 روز 30 میلیون و 317 هزار و 418 کیلوگرم مرغ رصد نموده و اطلاعات 163 راننده و 108 کامیون جمع آوری و ثبت شده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28726

به "هزینه سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ در هر کیلوگرم 1000ریال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سامانه رصد هوشمند توزیع مرغ در هر کیلوگرم 1000ریال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید